pondělí 23. listopadu 2015

Indická korma s kuřecím masem

Je ze mne hotový Pohlreich! Měla bych nosit zástěru Master Chefa! ..... No dobře, na tohle je asi ještě času dost. Nicméně mě hrozně těší, že nejsem přeci jenom takové poleno v kuchyni a už zvládám skvělá jídla podle receptů (ano, kupodivu, i to mi dříve dělalo potíže). A můžu si dovolit i takové exotiky, jako je výlet do Indie :) 


Zdroj: FitRecepty

Co budeme potřebovat: 

  • 4 kuřecí prsa
  • korma omáčka
  • kousek zázvoru (cca velikost palce)
  • 1 cibule 
  • 2 stroužky česneku
  • 50g rozemletých mandlí
  • 4 lžíce rozinek
  • 400ml kuřecího vývaru
  • 1/4 lžičky třtinového cukru
  • 150g řeckého nízkotučného jogurtu

Postup přípravy: 
Nejprve si nasekáme cibuli, pokrájíme česnek a zázvor. Vložíme je do mixéru a rozmixujeme do jemné pasty. Na plotnu si připravíme hlubší pánev, dáme do ní vzniklou pastu se 3 lžícemi vody a vaříme 5 minut. Poté přidáme 4 lžíce korma omáčky, vmícháme do pasty a vaříme další 2 minuty, dokud se nám to pěkně nespojí. 

Do vzniklé pasty přilejeme kuřecí vývar. Přidáme také maso, rozemleté mandle, rozinky a cukr. Vše pořádně promícháme. Pánev přikryjeme pokličkou a necháme 10 minut vařit, aby nám maso v omáčce krásně změklo. Poté teplotu ztlumíme a do pánve vmícháme jogurt. Okořeníme dle libosti (já osobně jsem tam dala špetku chilli, aby to mělo říz)

Můžeme servírovat s rýží, brambory či krajícem chleba. Já sáhla po rýži basmati. 


Tento výlet do Indie mne velice mile překvapil. A nebyla jsem sama, přítel snědl rovnou dva celé talíře. Na první pokus to tedy rozhodně nebylo špatné, i když do příště musím vychytat některé mušky - jako třeba nenasekat mandle na takovou padrť, naopak rozsekat základní směs na mnohem větší pastu, nebo se nebát přidat víc rozinek a koření celkově. Možná ještě nějak doladit, aby omáčka nebyla příliš tekutá, i když po smíchání s rýží to vůbec nevadilo. Tak to jsou takové mé malé tipy na závěr :) 

Dobrou chuť! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat