sobota 16. listopadu 2019

Úniková hra: Hra o život

Po dlouhé době jsme se s kolegyněmi hecly, že zajdeme na nějakou tu hromadnou srandu. A protože jsme holky statečný, vydaly jsme se do Pardubic na únikovou hru inspirovanou filmem SAW: Hra o přežití. Odcházely jsme v naprosté euforii, jedna přes druhou vršící zážitky z odehraného hororu. A jako bonus se nám povedla senzační fotka :) 


Na tuto únikovku jsem se klepala nějaký ten čas. Několikrát mi o ní vyprávěl můj kadeřník, ze kterého se stal celkem znalec těchto her, a já si pokaždé řekla, že na ni prostě musím jet. Přesvědčit holky, aby se mnou jely na hru inspirovanou hororem, byl horor sám o sobě. A po odvyprávění příběhu room masterem jsem si myslela, že už se mnou nebudou nikdy mluvit. Proč? Inu... 

Jakmile jsme se dozvěděly detaily o konceptu hry, která vesměs kopíruje svého filmového předchůdce, tak slečna zpoza pultu vytáhla kožená pouta a dala je mé kolegyni, aby si je připevnila na ruce. Nebyl to fajn pocit, když se na mě otočily tři zmatené a vyčítavé pohledy... Natož když jsme pak byly do místnosti odvedeny po jedné, každá s černým pytlem na hlavě. Hra začala zvukem gongu a my si směly sundat pytle z hlavy. Ve snaze v černočerné tmě rozpoznat alespoň nějaké obrysy jsme sotva dýchaly a tepovky nám skákaly do raketových výšin. Zničehonic zazněl notoricky známý hlas Jigsaw "Zahrajeme si takovou hru...". Jakmile se rozsvítilo, srdce konečně pomalu nabíralo klidového tepu. Nebudu Vám prozrazovat, jak a kde jsem svázaná a připoutaná skončila já ani mé kolegyně, ale bylo to vážně hustý, zvláště pro jednu z nás. 

Jakmile jsme se všechny vysvobodily, nadšení ze hry nás doslova pohltilo. Pobíhaly jsme od úkolu k úkolu a svižně řešily vše, co nám přišlo pod ruku. Hra byla plně automatická, což se nám velmi líbilo. Kouzelný interiér plný krvavých cákanců a vypíchnutých očí či jiných končetin dokresloval hustou atmosféru. Musím uznat, že ačkoliv jsem si prošla již několika hrami, tak zde byly některé hádanky úplně nové a nezažité. A zrovna v jedné takové, kdy jsme při maximálním vypětí všech mozkových závitů luštily číselný kód, se najednou... Ale přece bych Vám neprozradila to nejlepší :) 

Co k tomu dodat na závěr - tahle hra byla absolutní špička. Kdybych měla po mistrech z The Chamber vybrat nějakou pecku, byla by to právě Hra o život! Cena za 4 hráče byla 1.190,- a je pravda, že v menším počtu hráčů tam nemá význam chodit. Časový limit byl stanoven na 70 minut, my se dostaly ven za 53 minut celé rozjuchané. Nad touhle únikovkou není potřeba dvakrát přemýšlet, tu si prostě musíte zahrát! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat