úterý 10. listopadu 2015

Růžový slon neb Chobot nahoru!

Normálně bych si zážitky z nakupování erotických pomůcek nechala pro sebe. Nicméně tento obchod mne absolutně dostal nejen svým sortimentem, ale i veselým přístupem a stylem zaslaného balíčku. Nemohu tak jinak, než se o to podělit :) 


Není třeba nijak zdlouhavě popisovat, co vedlo k nákupu. Vtipný na tom je fakt, že k obchodu jsem se dostala naprosto náhodou, když jsme se u piva s kamarády jedné z prodávaných věciček smáli. Každopádně - stalo se a já už jen trnula, jak se na mne budou na Uložence dívat, až tam budu přebírat balíček ze sexshopu. V tomto se Růžový slon projevil velice diskrétně. Balíček byl na první pohled naprosto obyčejný - tedy vyjma toho, že komicky rachtal - a o odesílateli nebyla zmínka. Tedy ano, ale pod jménem osoby, nikoliv pod firmou. Tedy pro neznalé naprosto inkognito. Nemohla jsem se tak dočkat, až přijedu domů a balíček rozbalím. A jaké to bylo překvapení! 


Hned při prvním pohledu jsem se neubránila zasmání. Na jednom jeho vnitřním víku mne vítal namalovaný smajlík a také pak bílá obálka s nápisem Pro Janu. V balíčku mimo mých nových kuličkových kamarádek dorazily také dva vzorky lubrikačních gelů, dvě samolepky a dva magnetky růžového slona, slevový kupón na 100 Kč, zážitková karta a čokoládka Chobot nahoru!. Tomu tedy říkám balík! :) 

Jak jsem se tím postupně probírala, narazila jsem na První zážitkovou kartu. Při pohledu na úvodní obrázek jsem se ji poněkud zdráhala otevřít... Byly v ní dva dotazníky - pro ni a pro něj. S mottem Obevuju sebe, objevuju tebe. Tedy dotazník pro tebe a tvého partnera o svých fantaziích - co by chtěl vyzkoušet, zda láká sex mimo ložnici, nové polohy, a tak podobně. Kartičky lze očividně sbírat dle nákupu či událostí. Neumím si však tak úplně představit, že bych Danovi předložila kartičku k vyplnění. Ovšem, ne že bych to neměla v plánu aspoň zkusit! Každopádně mi to přišlo jako dobrý nápad a celkově dobrý tah od obchodu s tímto zaměřením, to se jen tak nevidí.


Absolutně však netuším co si počnu se samolepkami a magnety. Jelikož ještě nebydlím sama, je velké riziko je připlácnout doma na lednici. Co kdyby na to máma ve finále přišla, že nejsou z hračkářství... Ale jsou tak roztomilý, že je možná ve finále věnuji své malé neteři. Ta z nich bude mít určitě velikou radost, a pokud švagrovou trkne, nepochybně se dočkám uznalého pokývnutí.

Že mi přijdou vzorky, to jsem nečekala. Samozřejmě, ve většině obchodů je to něco zcela běžného, například při nákupu kosmetiky. Ale tady by mne to opravdu nenapadlo. Což tak vlastně bylo také příjemné překvapení. Stejně jako slevový kupón na příští nákup. Co já vím, třeba se hodí... hihi... 


Co mne však naprosto odbouralo byla ta přiložená čokoládka. Určitě sami dobře víte, že čokoláda je považována za afrodiziakum, takže do tohoto balíčku prostě tak nějak patří. Zvlášť pak na své zadní straně vybízí k nákupu jiných afrodiziakálních věciček, protože "čokoláda v tomto množství nezvedne ani sirku ze stolu". Nemluvě o heslu Chobot nahoru! Chápete... 

Takže pokud váháte nebo sami podobné věci již nakupujete, Růžový slon je v tomto bezpochyby naprostá špička. Dokonce snad i lepší, resp. radostnější než osobní nákup na kamenné prodejně. Mimo svůj nákup jsem totiž měla neuvěřitelnou radost ze všeho ostatního, co přišlo. Bylo to prostě takové milé. Nepochybně tak ještě někdy na jejich webovky zavítám, abych tam z toho neuvěřitelného množství věciček nějak oživila domácí pohodu. A že těch věciček prodávají opravdu nepřeberné množství! 

Žádné komentáře:

Okomentovat