středa 13. září 2017

Brýle jsou na Facebooku!

Nejsem sice žádná hvězda v oblasti blogování. Kolikrát jsem přátelům říkala, že psaní mne prostě jenom baví a blog je můj malý koníček. Abych o něm rozšířila povědomí někam dál, to mne nikdy nenapadlo. A přece se tak stalo, existuju na sociální síti!
 
Vedlo k tomu hned několik důvodů. Na jednu stranu velice narcisticky přiznávám, že mi několik přátel mých přátel (takže nikoliv pouze mí přátelé, kteří mne na společných akcích dokonce nutili jeden článek číst, několikrát...), že je to nejen bavilo, ale že umím chytlavě psát. Což samozřejmě velice potěší. Když se pak můj blog shodou náhod kvůli recenzním na únikové hry dostal i mezi Danovy kamarády, kteří ho taktéž kladně zhodnotili, díky čemuž si ho konečně přečetl i Daniel sám; tak z toho jsem měla také radost. Od určité doby se mne různí lidé ptali, jestli se tahle akce někdy stane, že by ho mohli sledovat z prostředí Facebooku a nemuseli vůbec používat Blogger jako takový. Já tomu zas tolik nakloněná nebyla, protože znám spousty zlých jazyků, co nechodí pro pomluvu daleko - a blog je pro mne forma relaxace, o kterou bych už nechtěla přijít. Definitivně toto dilema rozsekl překvapivě přítel po tom, co se dozvěděl, že mi moje stránky vydělávají - sice po setinách haléře a od loňského listopadu je to tak sotva pár desítek korun, ale stejně. Podporoval mne, abych neváhala a alespoň to zkusila.
 
A tak se to stalo, Brýle dostaly svoji první vachrlatou facebookovou formu, kde Vás budu informovat o nových či chystaných článcích. Uvidíme, na kolik to bude fungovat a jestli to mne samotnou třeba neposune dál v inspiraci díky Vašim názorům.
 
Budu tedy velice ráda za každý palec nahoru, který mi ZDE udělíte!!! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat