pátek 3. července 2015

Krátké představení

Abyste získali alespoň přibližnou představu o autorce, připravila jsem si pro Vás malého průvodce svou malou osobností:

Jmenuji se Jana, je mi 21 let a bydlím v krásném městě s honosným názvem Hradec Králové. Letos jsem ukončila bakalářské studium na místní univerzitě, oborem finanční management; ve studiu budu nadále pokračovat na magisterském navazujícím. Stále bydlím u rodičů, ačkoliv se s přítelem snad brzy přestěhujeme do vlastního hnízdečka lásky. 


Mezi mé největší zájmy patří čtení, poslouchání hudby a tancování, od ledna 2015 pravidelně navštěvuji kurzy pole dance. Škála mých dřívějších koníčků je opravdu obsáhlá, zahrnovala vše možné od hraní na klavír, přes plavání, až po břišní tance. Nejsem vyloženě sportovní typ, nicméně razím názor, že všechno se má vyzkoušet, i když mi to třeba nepůjde dobře. 



A nyní pár hodně důležitých NE, které bych ráda zdůraznila. Ačkoliv někdy můžete nabývat těchto dojmů, tak opravdu NEjsem namyšlená, NEjsem rozmazlená, NEjsem hloupá a rozhodně NEjsem nějaká slepička. Vychoval mne starší brácha a myslím si o sobě, že jsem skromný člověk, na kterém se odrazila výchova muže - tedy NErada nakupuji, NErada drbu o kosmetice, NEčekejte u mne zrovna typicky holčičí věci. I když u některých pozlátek dělám ráda výjimky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat