sobota 14. listopadu 2015

Flowin´ neb Zaleštěte si ve fitku!

Pokud jste hospodyňka a milujete domácí práce, především vytírání, flowin´ je cvičení, které je přesně pro Vás! Pokud ne a chcete to alespoň zažít, docela si máknete. I když první hodinu se budete spíš bezmocně klouzat... 

Dnes Vám tak mohu představit druhý nový fitness, se kterým jsem v poslední době přišla do styku. A opět to není žádná hračka! :) 



Flowin´ byl jako druh fitness cvičení sestaven elitními švédskými desetibojaři. Už jen to zní jako pořádná fuška, že jo? Je to tak vlastně posilovna a cardio cvičení v jenom - což ušetří spoustu času. Vzhledem k tomu, že na podložce cvičíte sami za sebe, je to tak zcela na Vašich schopnostech - není tak třeba se bát, že budete muset dělat nějaké brutality, na které nemáte. 

Cvičení probíhá na desce Flowin. To tak reprezentuje přirozený a plynulý pohyb bez zatížení kloubů. Cvičíte s pomocí několika desiček, takzvanými pady, na kterých stojíte, klečíte, opíráte se o ně. Díky nim právě můžete plynule klouzat po desce. Je to však poněkud náročné, když na to nejste zvyklí - destičky Vám mohou podkluzovat a pokud se do nich neopřete silou, můžete si zadělat na pěkně natažené svaly. 

Flowin´ zaručuje redukci váhy a formování postavy - což v dnešní době není překvapením, to Vám zaručí v podstatě jakýkoliv fitness trénink. Mimo zlepšení kondice ale vylepšuje třeba i držení těla, zdravá záda, rozvoj koordinace a rovnováhy, a samozřejmě komplexní posílení svalstva (především středu těla).

Abyste si mohli udělat alespoň přibližný obrázek o tom, jak to asi vypadá, přikládám náhodné video z Youtube: 


Když jsem šla do FitStylu na cvičení poprvé, absolutně jsem nevěděla co od  toho čekat. Věděla jsem, že tam tak nějak jakože lyžujete nohama, ale nic víc. Překvapilo mne tak množství cvičebních pomůcek, které jsem mimo Flowin desky měla nachystané - činky, míč, gumičku, 1 větší obdélníkový pad na opěr kolen, 2 menší kulaté pady na jednotlivá kolena či stoj a pak 2 podélné pady na nohy a opěr loktů. Vyděsila jsem se co s tím vším budeme dělat. 

Hodina pozvolna začala a já přišla na to, že to nebude tak jednoduché jak se na první pohled zdá. Pady mi podklouzávaly a nebo naopak neklouzaly vůbec, patrně protože jsem na ně moc tlačila. Což trenérka sice doporučovala, že se vše má dělat silou, nicméně jsem to asi nepobrala hned napoprvé. S činkami v rukou jsme navíc mávaly, což bylo na můj mozek hrozně parádní, než si uvědomil jak to zkoordinovat dohromady; stejně jako s míčem, který jsme při určitých cvicích stlačovaly. 

Na konci lekce ze mne lilo, i když mi to ve finále nepřišlo zas tak náročné jako třeba minule zmiňovaný piloxing. Příště však půjdu znovu! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat