neděle 18. října 2015

Těstoviny s kuřecím masem ve špenátovém pestu

Po dlouhé době se mne přítel zeptal, zda si večer něco neuvaříme. Tedy, přeloženo z chlapského slangu, zda bych něco neuvařila já a on to pak jen mohl po příjezdu z tréninku sníst. Jelikož je venku počasí k pláči, byla jsem líná jít na nákup a tak jsem zvolila jednoduchou variantu těstovin, na které naše lednička stačila. I tak to ale ve své jednoduchosti byla prostě mňamka :) 

Zdroj: Fit Recepty

Co budete potřebovat na 4 porce: 
  • 200g čerstvého baby špenátu
  • 220g cottage sýru
  • 4 kuřecí prsa
  • 300-500g těstovin (záleží na tom, kolik toho chcete - já vařím z půl kila)
  • 2 stroužky česneku
  • parmezán, sůl, pepř

Nejprve si uděláme špenátové pesto. Smícháme špenát, cottage, sůl, pepř a parmezán. Navrch vylisujeme dva stroužky česneku. Směs dáme do mixéru, nebo použijeme tyčový; a mixujeme do jemna, dokud nevznikne pesto. Samozřejmě dochucujeme dle potřeby. 

Poté si nakrájíme prsa na kostičky. Tady se příprava liší - kdo jak má rád maso okořeněné. Sama ho nechávám chvíli odležet v olivovém oleji, zakápnu sójovou omáčkou a ochutím solí, pepřem a chilli. Maso pak osmažíme na pánvi na olivovém oleji. Ve vedlejším hrnci si přivedeme vodu k varu a dáme vařit libovolný druh těstovin.

Na hotové těstoviny nakrojíme kousek másla, aby nebyly příliš suché. Navrch poklademe kousky masa. Celé to přelijeme špenátovým pestem a posypeme parmezánem. 

Dobrou chuť :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat