neděle 25. října 2015

Tinder - seznamka nebo sex?

Tinder vidím poslední dobou snad všude. Mají ho mí spolužáci a zabíjí tím čas na nudných hodinách. Kamarád, který se roky snažil někoho najít, ho využívá a nemůže si to vynachválit. Nedalo mi to a i přes to, že jsem velmi šťastně zadaná, jsem to pojala jako výzkum a Tinder si také stáhla. Co všechno tam na mě čekalo? 


Tinder slouží jako anonymní seznamka, kde je vidět Vaše křestní jméno a několik fotek z Facebookového účtu. Když k tomu můžete připojit i Instagramový profil, anonymita ztrácí význam... Celé to navíc probíhá jakýmsi zvráceným lajkováním ostatních uživatelů. Je to v podstatě jako obchod s masem - pokud se mi nelíbí, tak ho nechci. Sortujete lidi do krabiček jenom podle vzhledu, popřípadě věku; jelikož na výpis zájmů pod fotkou už se nikdo nedostane. Je to šílenost, jelikož takhle Vám už jen z principu může utéct někdo zajímavý, kdo se Vám třeba na první pohled nelíbí... Pokud se pak uživatelé vzájemně líbí, dojde ke shodě. Poté si můžete s daným uživatelem psát či sledovat jeho momentky - tedy aktuální fotografie, kterou uživatel nasdílí. 


Tak jsem to také zkusila. Po prvotní nechuti k tomu, že bych někoho označila křížkem, jsem si chvíli hrála a posouvala prst po displeji buď doleva nebo doprava. Příští den už jsem měla dokonce několik shod, což velice polechtalo moje sebevědomí. Jenže pak přišel šok... Většina kluků tam mi po úvodním slůvku automaticky napsala, zda bych nechtěla za nimi přijet si užít, či zda by mne nemohli navštívit oni. To bylo to jediné, co je zajímalo. Po odmítnutí jejich nabídky kvalitního sexu se pak už neozvali. Bylo jich tolik, že jsem ve finále do svého profilu musela napsat ´Zadaná´. Díkybohu to poté poněkud opadlo, i když se stále našli docela střelci. Vlastně jenom jeden kluk se mi nepřestal ozývat. Sám má přítelkyni, Tinder prý udržuje už jen ze setrvačnosti, a tak si čas od času píšeme jak se máme a co ti naši partneři zase vyvedli. 

Nakonec tak musím říct, že pokud se přeperete přes sortu lidí, kteří na Tinderu hledají pouze nezávaznou zábavu; může se tak stát, že opravdu někoho potkáte. Ani nemusí být z Vašeho města, což se mi na tom celém líbí asi nejvíce. Ta možnost potkat někoho, na koho byste osobně třeba nikdy nenarazili. A do dnešní moderní doby nějaká taková seznamka do chytrých telefonů pravděpodobně prostě patří.  

Žádné komentáře:

Okomentovat