sobota 5. ledna 2019

Úniková hra: Vyloupení trezoru

Po půl roce klidu od veškerého hraní už se mi po únikových hrách poněkud stýskalo. Z této letargie mne vytrhla má nejmilejší kolegyně, která dostala voucher dárkem, že půjdeme společně s naší bývalou kolegyňkou. Zajásala jsem. A přestože jsme hru absolvovaly tři ženské, z toho dvě blondýny ,a lehce přešvihly časový limit, tak to byla naprostá paráda! 


Do nejnovější hradecké únikovky od Master Escape jsme se nahrnuly s tak velkou pompou, že mladičký room master z nás musel mít noční můry ještě několik následujících nocí. Všechny tři jsme tak stejně praštěné a vyjma toho, jedna z kolegyň byla na únikové hře úplně poprvé, druhá měla za sebou jenom jednu a to ani ne v Čechách. Dotazy na pro mne již naprosto běžné záležitosti tak nebraly konce a když se Terka jala zkoušet vysílačku ještě před vstupem do místnosti, vysloužila si několikaminutový smích. 

Samotný příběh nás jako správné zaměstnankyně banky hrozně pobavil. Staly se z nás totiž zlodějky, které právě hodlaly vyloupit bankovní trezor! Ten se s námi ale nešťastnou náhodou samozřejmě uzamkne a my máme hodinu na to, abychom se nejenom dostaly ven, ale cestou ještě našly co nejvíce peněz a zlatých cihel. Máme 60 minut na to, než dorazí zásahovka. 

Se smíchem jsme se vrhly do hry. Moje chytré kolegyně brzy pochopily systém únikových her a začalo pátrání po klíčích. Od jednoho jsme se dostávaly k dalším, celou hru nás provázel smích - kolikrát především nad vlastní nemožností. Musím totiž uznat, že na to kolik her jsem již absolvovala, tak tato byla opět trochu jiná a některé úkoly pro mne byly naprosto nové. Několikrát se nám stalo, že jsme pobíhaly křížem krážem po místnosti a marně se snažily vykouzlit nějaké nové řešení, které nás ještě nenapadlo. Čas od času jsme si tak chtě nechtě musely říct o nápovědu. Když se pak ozvala policejní siréna, označující vypršení 60 minut, Terka úzkostlivě pronesla do vysílačky "A že nás tady nenecháte?", načež hned začala prosit, ať nás to ještě nechají dohrát. Nakonec jsme se přeci jen dostaly ven s časem 69 minut. 

Hra pro dva hráče vyjde na 1000,-, pro 3-6 hráčů na 1200,-. Neotřelý nápad celý pouze v jedné místnosti a nudit se rozhodně nebudete! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat